Меню
Кошница

Връщане на стока

Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките.
Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл:office@officeyes.bg или тел. 0888225205.
1.Изпратете следните данни на имейл office@officeyes.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Ofice YES ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Ofice YES по телефона, номерът за връзка е 0888225205.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта.
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Офис Йес ЕООД Адрес: : гр. Велико Търново, ул. "Княз Александър Батенберг" 2а
Тел.: 0888225205

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Офис Йес ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Офис Йес ЕООД При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента. Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Моля попълнете формата долу, за да изискате номер на върната стока.

Информация за поръчка
Информация за продукт & Причина за връщане на стоката